vrijdag 30 maart 2018

Van mij, Voor jou


Gezien ik wel wat lente gevoel kan gebruiken ( lol) heb ik deze mooie narcissen van Chocolate Baroque gebruikt om dat lente gevoel te krijgen :-) 

Stap 1


Doe een beetje Paperartsy- Fresco-paint op je craftsheet en rol deze uit met je brayer. Vervolgens breng je het voorzichtig aan op je papier. Let op dat je niet te hard duwt op je papier.
Ik zeg altijd leg de houder tussen je vingers en rol voorzichtig ;-)

Stap 2


Dit herhaal nog twee keer met verschillende kleuren. Het papier hoeft niet helemaal bedekt te zijn. 
Er mag dus wit doorheen komen

Stap 3


Stempel de Ecrit a la Plume van Carabelle Studio op je kaart, dit doe je met zwarte Archival inkt.
Met een Distress Crayon kleur je het rondje in

Stap 4


Pak de stencilvan DutchDoobadoo de Bubbels en ga met een witte inkt over de stencil heen

Stap 5


Pak vervolgens weer de Carabelle stempel en pak het kleine tekstje. Deze zet je er her en der op.

Stap 6 


dan stempel je Aall&Create Borderstamp #34 ook hier en daar een paar rondjes met zwarte archival

Stap 7


Met de distress Crayons kleur ik de rondjes geel en maak met rood wat accentjes aan de zijkanten van de kaart.

Stap 8 

Stempel de Spring Bird Daffodil van Chocolate Baroque op een los papiertje en kleur deze in met Derwent potloden. Knip de bloemen uit en plak deze op je werk

Stap 9


Stempel de tekst van Leuke stempels Tekstsheet 001 in het rondje.
Doe een beetje Gesso op je craftsheet en haal hier de zijkant van een pasje doorheen. 
Deze zet je voorzichtig op je werk en herhaal dit een paar keer.
Plak je bewerkte kaart op een witte basiskaart....

Ik hoop dat ik je weer geïnspireerd heb om de Paperartsy-fresco paint te pakken :-) 

Groetjes 

Bianca van Noort



3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.