maandag 19 maart 2018

Distress Resist spray

Vandaag een kaartje met een achtergrond met de resist spray. 
Ik heb de resist spray zaterdag in huis gehaald en was wel benieuwd wat voor resultaat het zou geven.

Ik heb een stukje Schut papier op kleur gebracht met Broken China distress oxide.
Op de filmpjes die er over dit product te vinden zijn staan vele waarschuwingen over de plakkerigheid van het materiaal en dus heb ik ook mijn spray bak gepakt en hierin de spray door het stencil aangebracht.
Het is moeilijk te zien maar na het drogen geeft de Resit een glanzende iets verhoogde afdruk van je stencil. 
Ik heb na het drogen de ondergrond met een babydoekje afgenomen en dan komt het patroon goed tevoorschijn. De spray geeft echt mooie mogelijkheden om ook met je stencils weer een extra dimensie aan je ondergrond te geven. Langs de randen heb ik iets Evergreen Bough oxide gesponst en  Black Soot.
Op een los papiertje de bloem van IndigoBlu gestempeld en ingekleurd met bijpassende distress inkt. ( de gewone ) Hierna rechts in de hoek de super mooie tekst van Penny Black gestempeld en de ondergrond op een kaart geplakt. De bloem heb ik verhoogd opgeplakt. Als laatste met glossy accents nog een paar druppels aangebracht. Ik ben benieuwd wat ik nog meer allemaal met de spray kan bereiken dus ik ga er zeker verder mee spelen.

Fijne dag, groetjes Mirjam.

3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.