dinsdag 30 januari 2018

Moments

Voor deze kaart heb ik een van de leuke nieuwe stempels van Katzelkraft gekozen namelijk: Windy Day. Vind dit zo'n leuke stempel.
Omdat deze stempel lastig uit te knippen is heb ik haar direct op de ondergrond gestempeld en bedekt met een laagje masker vloeistof. Hierna heb ik de ondergrond gesponst met Distress inkt in de kleur Pumice Stone. Het is iets minder grijs dan ik wilde maar het is de enige grijs die ik heb van de gewone Distress inkt.
Ik heb het midden van de kaart iets lichter gelaten en met water wat spetters op de ondergrond aangebracht.
Omdat ik de ondergrond een beetje eentonig vind heb ik met een lijmpen wat zilver folie aangebracht. Je krabbelt met de lijmpen op je ondergrond en legt hierop een stukje folie met de goede kant naar boven. Als je daarna de folie van je kaart trekt blijft op de lijm de folie achter. Op deze manier hebt je geen aparte dingen nodig om toch leuke folie accenten aan te brengen.
Hierna de masker vloeistof van de stempel verwijderd en deze ingekleurd met Faber Castell potloden. De tekst stempel is van Kaisercraft en er zijn een paar hele setjes stempels van. Tenstlotte de kaart gemat op bijpassend karton.


Fijne dag, groetjes Mirjam.




3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.