zaterdag 6 januari 2018

Kleurenchallenge extra inspiratiekaart


Vind je de kleuren van deze maand ook zo mooi !
Ik wel, zo heerlijk vrolijk.

Deze kaart gemaakt als extra inspiratie voor deze kleurenuitdaging.


Even een korte werkwijze want eigenlijk is deze kaart zeer eenvoudig te maken.

Stans m.b.v. een Crealies no.66 met dubbele stik rand (12x12cm) een vierkant uit Schut papier.
Stempel de vlinders uit de Darkroomdoor Butterflies stempelset in de 4 kleuren van de uitdaging.
Hiervoor heb ik Archival inkt in de kleuren, leaf green, forget me not, sunflower en cactus flower gebruikt.
Achter de tekst zie je een grote vlinder in het blauw, dat vind ik wel mooi zo uitkomen i.c.m. het woord Smile.
Snij een 4kant van vellum van 10,5 x 10,5 cm.
In de hoeken heb ik een paar zwarte plakpareltjes geplakt en daaronder een dotje lijm zodat het vellum mooi vast blijft zitten zonder dat je lijm ziet zitten op je kaart.
Stans nu 3x het woord "smile" uit de Sizzix papercut Sentiments stansset en plak deze op elkaar en plak deze op het vellum en met een witte fine liner kan je de tekst nog wat accentueren.
Mat het geheel op zwart cardstock en plak het geheel met 3dfoam op een basis kaart van 13,5x13 cm (ook gemaakt van Schut papier).

Dit was mijn bijdrage voor deze keer en ik hoop je hiermee extra te hebben geïnspireerd om gezellig met onze kleurenuitdaging mee te doen.

Alle info over de uitdaging kan je vinden op de Facebook groep van Leuke Stempels :
En plaats je inzending in het juiste album op Facebook:

Groetjes Aletta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.