vrijdag 29 december 2017

ik wens je een wonderful nieuw jaar.

Met deze kaart neem ik samen met jou afscheid van 2017 en wens ik je alle goeds voor het nieuwe jaar. Ik ben begonnen met een stukje Schut papier en een van de mooie Crealies XXL nest dies. Dit vierkant heb ik met Distress Mermaid Lagoon blauw gesponst vanaf de randen naar binnen. Waarbij ik de binnenkant van de kaart licht heb gelaten.
Hierop heb ik aan de linker kant met Tumbled Glass de bubbles stempel van IndigoBlu gestempeld een beetje uit het midden aan de rechterkant van de kaart.
Hier over heen heb ik de mooie Fluitekruid van Magenta gestempeld met Versafine. Links onder in de hoek de tekst die ook van Magenta is.
Omdat de kaart hierna nog wat kaal oogde heb ik wat spetters gestempeld met Distress Oxide Cracked Pistachio en met Glossy Accents wat doorzichtige druppels aangebracht. Langs de randen ook nog wat Cracked Pistachio gesponst en de kaart gemat op zwart.
Ik wens je een spetterend uiteinde en een Wonderful nieuw jaar.

Fijne dag, groetjes Mirjam






3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.