zaterdag 11 november 2017

Studio Light Fee

Het zal je niet zijn ontgaan dat Studio Light met een nieuwe mixed media lijn is gekomen. Ik heb daar een set van gehaald omdat ik dit meisje zo ontzettend leuk vind. Ik heb haar op Neenah Classic papier gestempeld en ingekleurd met Faber Castell potloden.
Hierna heb ik met gewone Distress inkt en een acryl plaat de achtergrond kleur gegeven.
Hiervoor dep je wat kleuren distress inkt op je blok. Je maakt een stukje watercolour papier goed nat en het blok nevel je ook iets nat. Vervolgens druk je het blok op je papier.  Hoe langer je dit laat liggen hoe intenser de kleur word.
Ik heb nog wat extra kleur toegevoegd door wat oxide inkt aan te brengen. De stempel set geeft ook 2 achtergrond stempels die ik met dezelfde oxide kleuren heb afgedrukt. Daarna heb ik wat zwarte spetters aangebracht en een tekst van Penny Black. Het meisje uitgeknipt en op de ondergrond geplakt. De kaart op zwart gemat. 


Fijne dag, groetjes Mirjam.


6 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.