dinsdag 7 november 2017

Druk op pauze

Hoi,
Leuk dat je even komt spieken.
Ik heb deze keer een kaartje gemaakt voor de Leuke Stempels Kleuren Challenge.
Doe jij al mee?

Ik ben begonnen om stukjes te scheuren van vloeipapier. Dit vind je in schoenen of overhemden. Het is verpakkingsmateriaal.

De stukjes kreukel je wat en plak je daarna op de kaart.
Na het drogen, heb ik de randen netjes geknipt. 

Met een donkere kleur distress stain dep je de kaart vol. 

Door nogmaals te deppen, maak je sommige delen wat donkerder. 

Met de gilding wax van Pebeo (antique gold) en een borstelige kwast, wrijf je de wax over de kaart. 
Het hoeft niet overal, alleen waar jij het mooi vindt. 

 Daarna heb ik de kaart vierkant gesneden, omdat ik toch wat mooier vond. 

 Met een bijpassende kleur embossingpoeder en versamark heb ik de tekst van 
Leuke Stempels sheet 2 gestempeld op een strookje papier.
Met de versamark pen heb ik 3 kruisjes gezet en ook deze met embossingpoeder bewerkt.

Het strookje met de kruisjes vouw je dubbel en plak deze achter de kaart.
Daarna plak je de kaart schuin op je onderkaart. 

De hoekjes knip je eraf.
Je plakt het strookje met de tekst op de kaart en zet er als laatste wat plakpareltjes op. 

Dan is je kaart klaar om verstuurd te worden :) 

Zin om mee te gaan doen?

Hier kun je lezen wat de voorwaarden zijn om mee te doen:
https://www.facebook.com/notes/leuke-stempels-challenge-groep/zo-doe-je-mee/391442067871502/


Plaats een duidelijke foto/scan van je bijdrage in het speciale fotoalbum op deze groep.

voor November is dat #LSKC11. Hoe je dat doet lees je hier:




Onder alle deelnemers verloten we 30 november een tegoedbon met €10,00 shoptegoed, die je bij LeukeStempels.nl kunt besteden.

Je kunt je deelnemende creatie plaatsen tot uiterlijk 28 november as.


Zien we je creatie verschijnen op het blog?
Heel veel succes!!

Groetjes
Joan


Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.