woensdag 15 november 2017

Alcoholinkt in de hoofdrol




Hoi,

en weer 2 kerstkaartjes.... 

De achtergrond heb ik gemaakt met alcoholinkt. Ik zal je laten zien hoe:


Op mijn craftsheet heb ik wat druppeltjes alcoholinkt gezet, 3 kleuren blauw en ook de mixative  silver ( deze ff goed schudden, je hoort het balletje in het potje). De blendingsolution met een coctailprikkerje er door heen getrokken.






Een stukje Yupo papier afgesneden en dat er door heen gehaald. Net zolang tot dat je t mooi vindt. Van een ander probeersel zat er nog wat paars op m'n sheet..dat neem je net zo makkelijk mee.
De craftsheet heb ik weer schoon gekregen met de blendingsolution en een stukje keukenrol.


Links op de foto zie je het eindresultaat.

Met behulp van de stempelhulp heb ik de kersttekst "We wish you" van Darkroomdoor met Versamark gestempeld.
Op Yupopapier met alcoholinkt kan je wel embossen. Maar het vraagt wel enige voorzichtigheid. Ik verwarm dit papier vanaf de achterkant, niet al te heet want dan gaat de alcoholinkt "lopen"en verschrompeld het papier.
Ik heb met WOW embossingpoeder wit gewerkt. Maar je kan hier natuurlijk allerlei combinaties mee maken.


Op één van de achtergrondkaarten heb ik met witte inkt ( Memento luxe wedding) en een stencil van Tim Holtz de sterren met een sponsje aangebracht.

Vervolgens alles matten, eerst op zwart en dan op wit en het kaartje op de achtergrondkaart geplakt. 






Ik hoop dat je het leuke kaartjes vindt. Ik ben in ieder geval tevreden.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Willy

4 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.