donderdag 26 oktober 2017

PaperArtsy Mini

Ken je ze al de mini PaperArtsy figuurtjes. Ik vind ze superleuk en heb nr: ZN15 gehaald.
 Vandaag kan je lezen hoe deze kaart tot stand kwam.  
Af en toe maak ik wat achtergronden met de Gellie Plate omdat het makkelijk is om deze op voorraad te hebben. Omdat hier al veel uitleg over te vinden is en ik er altijd erg vieze handen van krijg heb ik daar geen voorbeeld foto's van. Ik heb deze achtergrond als basis voor mijn kaart gebruikt.
Hierop heb ik met een stencil structuurpasta aangebracht en dit laten drogen en vervolgens een kleurtje gegeven die afsteekt bij de achtergrond. In een bij de ondergrond passende kleur heb ik de tekst van DarkroomDoor gestempeld. Vervolgens de hele kaart ingesmeerd met een transparante laag crackle glaze.
Ik heb geprobeerd om de glanzende laag crackles op de foto te zetten maar het is erg moeilijk om dit goed te fotograferen.
En dan de schattig mini PaperArtzy. Ik heb hem gestempeld en gekleurd met potloden. Omdat ik geen stempel van een ballon heb heb ik deze zelf getekend met een marker en ook met potloden gekleurd. Met een stukje touw heb ik ze aan elkaar bevestigd.
En toen moest er een grappige tekst bij vond ik en die kon ik ook niet vinden in mijn voorraad. Daarom ook deze maar zelf gemaakt met een quote van pinterest en een oude typemachine. Alles op de kaart geplakt en deze gemat op een bijpassende kleur karton en een witte kaart.
Ik word wel blij van dit grappige stempeltje ik hoop jij ook. Er zijn verschillende soorten te koop in de winkel.

Fijne dag, groetjes Mirjam.






4 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.