maandag 30 oktober 2017

Kerst!

Hoi, 

Zo langzaam maar zeker gaan we weer richting kerst.
Daar horen, wat mij betreft, zelfgemaakte kaarten bij.
Vandaag dan ook een kerstkaartje gemaakt...



Het begint met een stukje schut papier en de panpastels.





Met een zacht sponsje heb ik 2 kleuren groen opgebracht.



Daarna heb ik met Versa mark de afdruk van de dennentak opgebracht. Daarna weer met het sponsje eroverheen gewreven, heel zacht, om de afdruk naar voren te laten komen.


( 't is net zo'n tekenblok van vroeger, waar je dan met je potlood een afbeelding naar voren toverde.)


Met zwarte versafine een tekst gestempeld en deze met WOW embossingpoeder bewerkt.


Met een minimasker van Tim Holtz Kristallgell op diverse plaatsen aangebracht
dit even laten drogen


Als je goed kijkt , zie je de kristall sterren en puntjes glinsteren.
wat witte spatjes gespetterd, deze keer heb ik daar de inkt van de Dylusion Spray inkt voor gebruikt. Iets op m''n craftsheet en dan met een penseeltje er doorheen, af tikken boven de kaart.



Met een stukje van één van de basisstempels van Studio light heb ik wat tekst her en der gestempeld.Hiervoor groene Acrhival inkt gebruikt.
Daarmee ook een randje gesponsd.
Met zwarte versafine ook nog wat stipjes van de studio light stempels gezet.

Het geheel op een zwarte mat en dan op de kaart geplakt.

Als allerlaatste :
één van de leuke vogels uit de Botancal serie van Tim Holtz er op.
 en dan is -ie klaar:




Ik hoop dat je 'm leuk vindt, tot een volgende keer!

groetjes Willy


Gebruikte materialen:

Darkroomdoor Pine leaf
Studio light basics
Penny black tekststempels


Panpastels
Versamark inktpad
Versafine onyx black
Wow embossingpoeder black
Dylusions spray ink white linen
Archival leaf green

Tim 's Botanical layers
Schut-225 gram
Tim holtz stencil miniset 31
Viva kristall gel hologram

3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.