zondag 27 augustus 2017

You're not old.....



You're not old... you're a classic!

Ik kan niets weggooien. Hoe handig is dat....met een "afvalstukje" van een gelliplate probeersel heb ik deze kaart gemaakt.
Toen ik aan het oefenen was met de gelliplate zag ik er HELEMAAL niets in... maar nu...



De set van Darkroomdoor Classic Cars leent zich uitstekend voor mannenkaarten.

Ik heb de auto gestempeld op een apart stukje papier en deze met potloden ingekleurd. alles behalve het dak uitgeknipt. Op de kaart ook een afdruk gemaakt van de auto zodat het dak, het stuur enz. er ook mooi opkwam te staan. Het uitgeknipte, gekleurde onderstel opgeplakt. 

Met distress oxides het kleine tekststempeltje her en der gestempeld en het randje iets gesponst.
Ik heb vintage photo and spices marmelade gebruikt.
Voor de grotere tekst heb ik Stazon gebruikt.



De kaart gemat en op een bijpassende kaart geplakt.
  Zo, ik heb een mannenkaart klaar...ik heb heeeel veel mannenverjaardagen in september dus dat komt mooi uit!

groetjes! Willy

2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.