woensdag 26 juli 2017

Oxides op Craftpapier

Hoi, leuk dat je weer even komt kijken.

Vandaag laat ik je een CAS-kaartje zien ( clean and simple).

Hierbij heb ik gestempeld met distress oxides en de Layered Stamps nr 2 van Studio Light. 

Vorige zomer waren deze stempels een hit! Het is jammer ze nu niet (meer) te gebruiken, daarvoor zijn ze te leuk.

Met de stempelhulp kan je deze layered stamps mooi stempelen.
Je weet vast wel hoe, anders kijk nog even op YouTube, daar staan voldoende filmpjes.

Voor nu wil ik je laten zien hoe mooi het ook met Distress inkt kan, dan wel de Oxides he...want met de "gewone"distress inkt werkt het een stuk minder mooi met clear stempels.

Eerst heb ik de bloemen en de blaadjes gestempeld.
Vervolgens de tekst van Penny Black met Stazon.


Met een zwarte fineliner een lijntje getrokken rondom de kaart. En als laatste met de Splatter brush van Tim Holz nog wat Oxide candied apple gespetterd.








Ik vind 'm leuk, eenvoudig......  maar leuk!

groetjes Willy

en o ja, Mirjam Vree , ons zeer gewaardeerde teamlid is vandaag jarig!
Je mag haar feliciteren ;-)

1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.