maandag 10 juli 2017

Be unique, be yourself





Hoi. 

Be unique... be yourself!

Deze uil van Carabelle studio lag me al een tijdje aan te kijken, dus aan de slag ermee.

3 kleuren Distress oxides gepakt , deze zijn nog van de "oude/eerste" serie. De nieuwe zijn bijna in huize de Bruijne  ;-)



 de inktpads gedept op mijn craftsheet , in dit geval in 3 rechte lijnen


met water "bemist"


aquarelpapier in de inkt gedrukt, niet gedraaid maar wel op laten nemen. Het aquarelpapier heb ik van te voren ook goed nat gespoten.

 Omdat er nog genoeg restjes inkt achter zijn gebleven dat ook maar even opgenomen met een nieuw stukje aquarelpapier. Nieuw achtergrondje dat wel weer een keer gebruikt zal gaan worden.


Enkele Carabelle stempels met dezelfde inkt gestempeld om de achtergrond te maken.
"papier reluire", onlangs aangeschaft, maar wat een mooie!!
"textures avec des chiffres", ook al zo'n mooie set.


"taches et coutures" is een set die ik al lang op mijn verlanglijstje had staan, die heb ik onlangs gekregen voor m'n verjaardag eind juni. Zo fijn, die stempelvriendinnen.


Met behulp van de Tim holtz stamping platform de stempels gezet. Ik heb hiervoor Memento inkt tuxedo black gebruikt.



Het rondje van deze set heb ik ook een keer op maskertape gestempeld. Het midden uitgeknipt en met de uil van Carabelle door het geknipte masker gestempeld. De uil ook op een apart stukje papier gestempeld en ingekleurd met Polychromos potloden .


De teksten zijn van Crafters companion 


De rondjes wat bewerkt met Dina Wakley scribble sticks 




Met een van de stencils van Tim Holtz en Gesso structuur aangebracht. Goed laten drogen.



met de Oxide spiced marmelade wat kleur aangebracht en als laatste de ingekleurde uil erop geplakt en de kaart met een zwarte mat op een bijpassende kaart geplakt. Met een witte gelpen nog wat accenten gezet.



Dit is het eindresultaat.  

Hopelijk heb ik je geïnspireerd, 
tot een volgende keer.

Een fijne week gewenst!


groetjes Willy  

8 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.