woensdag 5 april 2017

Try it

Hoi, leuk dat je een kijkje neemt.
Deze keer heb ik een bloemig kaartje gemaakt wat ook meteen in de kleuren van de #LSKC04 is. Wil je mee doen, klik dan op de #, daar vind je alle informatie.

Ik ben begonnen met een half A-viertje stempelkarton. 
Zo groot, zodat ik het later op maat kan snijden. 
Met maskertape heb ik de randen afgeplakt. 


De drie kleuren distress inkt die goed bij deze challenge passen, heb ik op mijn craftsheet gedept en daarna nat gespoten met wat water. Hier heb ik het witte gedeelte van de kaart doorheen gehaald. 
Even drogen en eventueel opnieuw doen totdat je tevreden bent.

Dan mag het maskertape er vanaf.

Op een restje wit stempelpapier heb ik de mooie bloesemtak en 
bloemetjes van Studio light gestempeld met de donkerste distress inkt..
Deze heb ik ingekleurd met dezelfde kleuren distress inkt. Niet te netjes. 
Zo creƫer je het aquarel effect.
Daarna heb ik de bloesemtak en bloemetjes uitgeknipt.

Ik heb ze op de kaart gelegd, zodat ik kan zien waar ik de bloemen nogmaals met zwart ga stempelen.

De tak en de losse bloemetjes heb ik met foam opgeplakt.
Nu is het tijd om de kaart op maat te snijden. 
Zorg ervoor dat je nog een mooie witte rand overhoudt.

Daarna is het tijd om de tekst te stempelen.
Als laatste is de kaart gemat op een bijpassende kleur 
en het geheel is op een witte kaart geplakt. 

Heel veel knutselplezier en
tot de volgende keer!
Groetjes Joan


Gebruikte materialen:
Studio Light: Beautiful flowers

3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.