zaterdag 4 februari 2017

Inspire

Een tijdje geleden heb ik samen met willy een dagje in mijn schuur doorgebracht en hebben wij de Nuance poeders uit geprobeerd. Deze achtergrond lag nog te wachten op een afwerking.
Dit is een helft van de achtergrond. De nuance geeft een mooie diepe kleur. Ik heb een van de stansen van Tim Holtz in de hoek uit gestanst. Er zijn verschillende soorten die je kan gebruiken om een hoek uit je kaart te stansen.
Het uitgestanste deel en de randen met distress Black Soot gesponst en met Fired Brick spetters aangebracht . Onderin heb ik de tekst van Visible Image gestempeld en daarna een touwtje om de kaart gewikkeld.
Achter de uit gestanste hoek een stukje groen papier geplakt. De vogeltjes heb ik gestempeld op een restje papier dat ik gebruikt hebt om overgebleven inkt van mijn bureau mee op te deppen.
Ik heb het stukje opgezocht dat qua kleur het beste bij de achtergrond past en hier de vogels op gestempeld. Na het uitknippen heb ik ze wat accentjes gegeven met kleurpotlood en een witte marker.  Alles op de kaart geplakt en deze gemat op een zwarte ondergrond.

Ik wens jullie allen een fijn weekend, groetjes Mirjam.




3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.