vrijdag 4 november 2016

Be Yourself

Voor deze kaart ben ik begonnen met drie kleuren distress inkt op mijn craft sheet te deppen. Deze heb ik nat gespoten en de kaart er door gehaald. Tijdens het drogen van de kaart met de heattool heb ik steeds opnieuw druppels van de overgebleven inkt opgepikt met de kaart en deze weer gedroogd. Hierdoor krijg je een mooie dynamische achtergrond.

In de hoeken de Wybertjes aanbrengen in de dezelfde distress kleur als van de ondergrond.
Vervolgens heb ik de nieuwe stempels van Carabelle Studio: La Folie Des Plumes met archival afgedrukt op de achtergrond , en deze ingekleurd met Faber Castell potloden.
Om een extra accent te geven heb ik met een witte gel pen hier en daar een wit streepje gezet. De veertjes springen hierdoor net iets meer in het oog. Hierna de stempels maskeren en de achtergrond stempels aanbrengen. Ik gebruikte hiervoor rondjes en spetters. Ik heb de rondjes met de blauwe distress gestempeld en de zwarte spetters met Memento de Luxe Black. Deze geeft een hele diepe zwarte afdruk waardoor de spetters er echt uit springen.
De tekst als laatste met behulp van de MISTI  in de hoek gestempeld.
Fijne dag, groetjes Mirjam

3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.