dinsdag 19 juli 2016

Bokehtechniek

Kennen jullie hem nog: de Bokehtechniek.
In het kader van lekker in de zon en rustig aan, past deze ook goed in het rijtje.

Ik ben begonnen met een kaart van 10x15cm van het Sheena Douglass stempelkarton.


Je vult je kaart met cirkels. Ik heb dezelfde tinten groen aangehouden.
Daaroverheen een leuke vakantiestempel. Raad waar ik heen ga? :)
De doodles aan de zijkanten heb ik zelf getekend. 
Die "takken" zitten ook aan de wegwijzer en zijn makkelijk zelf te tekenen met een fineliner.


De lichte stippen heb ik als laatste aangebracht met de achterkant van een penseel gedoopt in water en dan te laten drogen.
Het water trekt de inkt weg en daardoor krijg je een lichte stip.
De kaart is gemat op een donkere groene ondergrond en daarna op een crèmekleurige kaart geplakt.

Fijne vakantie allemaal!
Knutsel ze en tot de volgende keer.
Groetjes Joan

Gebruikte materialen:
De wegwijzerstempel van Carabelle
Sheena Douglass stempelkarton

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje. Het wordt een echte wereldreis zo te zien...
    Geniet er van, wij genieten alvast van je kaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.