dinsdag 26 april 2016

Wishing you always....



Wishing you always.....

Ik wens jullie heel veel goed toe, maar soms ook vieze vingers... haha. Dat gaat ook gebeuren als je je laat inspireren door deze kaart. Je kan natuurlijk ook handschoenen aantrekken ;-)

Ik gebruik bij het sprayen van de dylusions inkt altijd een oude schoenendoos om ervoor te zorgen dat niet alles onder de inkt komt te zitten.

Je ziet op de foto dat dat ook wel nodig is.

Ik ben begonnen met het sprayen van 

Na het sprayen eventjes iets laten drogen en dan met een keukenrol er overheen gerold om het teveel op te nemen.



Daarna heb ik de Template van the crafters workshop "harlequin" erop gelegd
en met water gesprayd. 


Even laten liggen ... en als je 'm dan oppakt zie je dat het stencil zijn afdruk achterlaat op de achtergrond


nu gedroogd met de heattool. Daarna heb ik een bloementemplate,  
soortgelijke template van tcw "flower-frenzy", gepakt en deze deels op mijn achtergrond gelegd. Even met schilderstape vastgezet omdat het wat krom was getrokken....


Met Dylusions "white linen" gesprayd, let hierbij op dat je geen "hoeken"krijgt bij het sprayen.
Dit opnieuw gedroogd met de heattool. 

 Met een witte marker heb ik een aantal bloemen geaccentueerd.


Deze bloemen heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden



De stempels die ik heb gebruikt om deze kaart af te maken zijn:
en een mooie stempel uit de 

Het randje gesponst met distress inkt "festive berries" 


gemat, op een bijpassende kaart geplakt,

en voila... het eindresultaat. 



Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden. tot de volgende keer!

Groetjes, Willy

7 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi eindresultaat Willy:))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is het geworden Willy, gaaf effect die laag over laag. De tekst van de stempel is ook geweldig mooi vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi mijn kleuren.en wat slim die schoenen doos
    In zijn totaliteit schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.