donderdag 14 april 2016

SkeletonParty

Hoi allemaal.

Deze kaart heb je misschien al gezien op het ARTSpecially event afgelopen weekend.
Wow, wat was het weer een supergezellig stempelevent.
Zo ontzettend leuk om velen van jullie even gezien of soms zelfs gesproken te hebben.





Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe Sheena Douglass stempels en stanzen uit de serie: "day of the Dead" en gekleurd met de nieuwe aquatints van Spectrum Noir( binnenkort staan ze op onze website)



Ik ben begonnen om met een gele, oranje en rode tint de achtergrond in te kleuren.
Op Aquarelpapier, wat ik met een penseel nat heb gemaakt met water, heb ik de aquatints aangebracht (ook met de penseel)
Doordat het papier al nat is lopen de kleuren mooi in elkaar over. 
Ik werkte van geel naar rood.
Dit goed laten drogen.

Spray een beetje water in je handen en klap boven je papier in je handen. Je ziet dat je dan mooie waterspetters op je papier krijgt. Hierdoor ontkleur je op die plaatsen de achtergrond.



Stempel met zwarte stazon de rand om de kaart met stempels uit de Floral Fiësta en Danse Macabre serie. Je kunt je stempel best soms 2 keer stempelen zonder bij te inkten..dan creëer je diepte.


Voor het skelet stans je deze eerst uit met de bijpassende stans, dan stempel je het skelet met zwarte stazon en de stampingbuddy over je stans. Zo ook met de gitaar uit Danse Macabre, de dieren uit Pawprint Memories en de hoed en het strikje van Union of Souls.
Alle onderdelen inkleuren met de ZIG clean color real brushes.
Plak alles op je kaart, dit gaat makkelijk met een lijmpen zoals de tombow of ZIG 2way gluepen met metalen penpunt.


Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb gegeven.

Tot de volgende keer.

groetjes,
Hella


7 opmerkingen:

  1. Super stoere kaart Hella !
    En wat zijn die aquatints mooiiiii....
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan. Ik heb de stempel wel gezien maar gedacht: wat moet je daar nou mee?
    compliment dus
    fijne dag en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart, ik heb genoten afgelopen weekend!!Wauw wat een gave stempels van sheena een rustmomentje om haar aan t werk te zien.stempels meteen gekocht helemaal mijn ding, volgende x de stans er moest nog wat overblijven voor de anderen om te shoppen hihi gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi van kleur -ie, in het echt nog mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.