zaterdag 2 april 2016

Indigoblu Limor Circles

Hallo allemaal...

Samen met de nieuwe vrolijke kleuren inkt van Archival "Cactus Flower" en "Garden Patina" in combinatie met de zwarte inkt van Archival krijg je een geweldig mooi contrast van kleuren op je kaart.




Natuurlijk leg ik weer even uit hoe ik deze kaart heb gemaakt, altijd handig:)

Snij een rechthoek van 13 x 9,5 cm van wit Indigoblu stempelkarton.

Stempel eerst "Happy Birthday" met zwarte inkt uit de Happy Birthday stempelset van DarkroomDoor.


Met de Limor Circles stempelset van Indigoblu kan je geweldig leuk spelenderwijs stempelen en aangezien ik van cirkels hou, komt dat helemaal goed met deze mooie stempelset.





Nu kan je natuurlijk deze kaart zo matten op zwart en op een basiskaart plakken maar voor een dt-kaart vind ik het leuk om er iets speciaals van te maken en daarom heb in het midden een vierkant uitgestanst.


Beide delen op zwart cardstock gemat. 
Langs het vierkantje heb ik maar een heel dun randje gemat.


Haal beide delen door een embossingfolder heen, ik heb de Crafter Companion Texture Collection Distress gebruikt, deze heb je al eens eerder gezien op een dt-kaart van mij maar hij is zo basic om te gebruiken of je nu een chique kaart maak met bloemen of iets anders, overal past deze embossingfolder bij.

Stik er eventueel met de naaimachine een stikrandje langs, persoonlijk vind ik dat erg mooi staan op een kaart.

Plak het vierkant met 3d-foam op het andere gedeelte en plak het geheel op een dubbelgevouwen witte basiskaart van 10,5 x 14,5 cm.

En klaar is deze dt-kaart en ik hoop jullie weer geinspireerd te hebben om lekker aan de freubel te gaan.

Groetjes Aletta

4 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.