vrijdag 8 april 2016

Geïnspireerd

Hallo allemaal,
Deze keer van mij op het blog een vieze vinger kaart :)


Ik ben begonnen met een rechthoekig stuk stempelkarton. 
Lekker groot zodat ik flink de ruimte heb. 
Ik heb helemaal blauw (blueprint sketch) gemaakt met de blendingtool.

De swirlstempel heb ik met dezelfde blauwe inkt beïnkt. 
Niet overal even goed, zodat je een wat vagere afdruk krijgt.  

Ik heb her en der gestempeld, het midden vrij gehouden omdat daar wat overheen komt. 

Dan heb ik de collage stempel voor de helft afgeplakt met plakband.
De andere helft heb ik met zwart beïnkt en afgedrukt op stempelkarton. 

Datzelfde heb ik daarna met de andere helft van de collage stempel gedaan en 
deze ook afgedrukt, maar nu met ruimte er tussen. 

Met twisted citron heb ik daarna de hele afdruk geblend.
Bij de hoekjes heb ik met een fineliner de randjes doorgetrokken, zodat je uitsteeksels krijgt. 

In de afdruk van de collage stempel heb ik hier en daar wat afbeeldingen 
ingekleurd met dezelfde blauwe inkt. 

Daarna heb ik het geheel uitgeknipt en daarbij ook de uitsteeksels uitgeknipt.
Het is even een priegelwerkje :)
De mooie tekst van Brigitte Koopsen heb ik in het midden gestempeld. 

Dit heb ik in zijn geheel op de blauwe kaart geplakt.
Deze heb ik op maat gesneden van 19 cm x 13 cm.
De randen heb ik met zwart geblend en daarna op een bijpassende kaart geplakt. 



Heel veel knutselplezier en
tot de volgende keer!

Groetjes Joan



Gebruikte materialen:
Stempels: 
DarkroomDoor: Collage Stamp & Flourish
Carabella Studio: inspirer-rever-esperer 

1 opmerking:

  1. Wat prachtig gedaan, mooie kleuren dat blauw en groen bij elkaar.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.