dinsdag 5 april 2016

Dream and Believe

Voor deze twee kaarten heb ik twee achtergronden gerecycled. Ik heb twee "mislukte"achtergronden bewerkt met een brayer en verschillende kleuren verf. In dit geval heb ik Paper Artsy verf gepakt.
Doordat deze verf zo snel droogt kan je de verschillende lagen en kleuren achter elkaar aanbrengen. Ik heb drie roze/paars tinten en een aqua kleur gekozen. Het eindresultaat is een donkere roze en een wat lichtere achtergrond. Hierop heb ik met structuurpasta en een stencil wat structuur aangebracht.
Om de pasta wat kleur en glans te geven het ik hier een spray van Lindy's stampgang overheen gesprayd. Deze geven een mooie glans die helaas met de foto bijna niet te zien is.
Op een apart stukje neena classic karton heb ik twee keer de Fairy gestempeld van een van de prachtige sets van Chocolate Baroque. Deze heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden en zonder de vleugels uitgeknipt.
Om de Fairy iets bijzonders mee te geven heb ik de vleugels gestempeld op een stukje doorzichtig sheet met Stazon Jet Black. Deze heb ik uitgeknipt en achter de fairy geplakt. Op onderstaande foto is goed te zien dat deze stempel ook zonder vleugels goed te gebruiken.

Van een van de nieuwe sets van Crafters Compagnion heb twee teksten gestempeld en deze uitgeknipt en in de bijpassende kleur gesponst. Om de achtergrond nog wat diepte te geven heb ik met witte inkt nog wat achtergrond stempels geplaatst en de fairy en de tekst opgeplakt
De kaarten zijn gemat op een bijpassende ondergrond. Aankomende zaterdag start de Art Specially en ik ben uiteraard van de party, ik hoop velen van jullie ook. Zie ik je daar?
Groetjes Mirjam.




5 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. Het is inderdaad hele mooie verf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het mooi geworden en wat een prachtige stempel. Ik vind hem zonder vleugels het mooist.
    Groetjes Marja ik ga zondag naar de AS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig dat je van "mislukte" achtergronden nog zoiets moois kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo mooi! Echt heel knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.