maandag 11 april 2016

Be unique.


Hallo allemaal,

Zijn jullie bijgekomen van de Art Specially beurs... of was je één van de pechvogels die er niet bij kon zijn?


O, wat hebben we weer veel moois gezien. En wat is het altijd gezellig om jullie "live" te zien en te spreken.

Mijn bijdrage voor deze keer:  


gestempeld op aquarelpapier.

Dit heb ik ingekleurd met diverse kleuren ZIG clean color Real Brushes... niet alleen Aletta, maar ook ik ben "om"...heerlijk om mee te kleuren.



vervolgens heb ik met Distressinkt tattered rose om de ingekleurde afbeelding gesponst met een inkblending-tool


Daarna heb ik met maskertape een deel van de afbeelding gemaskerd. Dit omdat ik de tekst stempel "Beauty" van indigoblu als achtergrond-stempel wilde stempelen. Hiervoor heb ik de stempel eerst 
1 x afgedrukt op een stukje kladpapier en vervolgens de 2e afdruk gebruikt. Dit omdat ik 'm echt als achtergrond /wat vager wilde hebben. Hier heb ik dezelfde distress inkt gebruikt.



De tekst komt van één van de nieuwste sheets van Crafters companion "words to inspire 1". Deze heb ik op een apart stukje papier gestempeld, met de blendingtook wat kleur gegeven en verhoogd met foam opgeplakt.


Vervolgens het geheel gemat en op een bijpassende kaart geplakt. Met dit als resultaat.



Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden!

groetjes en tot de volgende keer, 

Willy




4 opmerkingen:

  1. Zeker prachtig Willy... en bijgekomen van de beurs... ehhh.. eigenlijk niet... wat een drukte was t zaterdag en wat was t heerlijk shoppen op zondag.... Deze stempel is dan ook zo leuk. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, ik moet ze toch eens proberen die stiften

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.