zaterdag 23 april 2016

Aqua Tints



Tijdens het Art Specially heeft Marianne Swijnenburg een demo gegeven met de Aqua Tints van Spectrum Noir. Ik had de flesjes al zien staan in de winkel en er een paar filmpjes van gekeken. Maar na deze demo waarbij Marianne de kleuren ging mengen met goud en zilver ging ik helemaal overstag


Ik heb drie kleuren Aqua Tint op mijn Craft sheet gedruppeld, Nr 11, Nr 53 en Zilver Nr 74. Dit heb ik met een beetje water nat gesprayd en een watercolour achtergrond door het mengsel gehaald.In dit geval Schut papier.
Na het drogen is dit het resultaat, je ziet het zilver prachtig gemengd door de kleuren
Ik heb de achtergrond afgewerkt met wat achtergrond stempels van crafters compagnion. De prachtige roos is een stempel van Chocolate Baroque. Ik heb hem geembossed met Burgundy Red van WOW. Als laatste een tekst van Leuke stempels en de kaart gemat op zwart en creme.
Groetjes Mirjam

4 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.