maandag 22 juni 2015

Gelatos!!


 Omdat ik heeeel veel leuk vind, heb ik ook best veel spul in huis. De Gelatos heb ik al een tijdje niet gebruikt, dus dat moest er weer eens van komen. 


ik ben begonnen met gesso op een correspondentiekaart


vervolgens heb ik 3 tinten rose/rood op de kaart gekrast 


met water goed nat gemaakt, met een kwastje de kleuren door elkaar laten lopen, vervolgens gedroogd met de heattool. Een masker van tcw "circle explosion" gepakt en met een babydoekje zo her en der wat kleur weggepoetst. 


 met dit als resultaat 


de prachtige stempelset van Darkroomdoor "carved flowers" gepakt en met één van de rose gelatos de stempel van kleur voorzien, met water bespoten en afgedrukt


 dit ook met rood gedaan 


gedroogd met de heattool en zo ziet het er dan uit


met ranger multi medium matte de achtergrond gefixeerd.



stempels uit dezelfde set van Darkroomdoor met stazon in diverse kleuren gestempeld.
ik heb o.a. olive green, cherry pink, gothic purple en canache gebruikt.


de tekststempel "dit verdient een bloemetje" komt van leuke stempels nl tekstsheet 001


Met een paarse gelato de randen bewerkt en met m'n vingers uitgesmeerd. Je vingers krijg je heel makkelijk weer schoon met een babydoekje... dus don't worry... ;-) Met een witte gelpen de bloemen en de tekst accenten gegeven. 

en het geheel gemat. 



't is best een uitgebreide blogpost geworden, maar wilde jullie m'n "stappenplan" niet onthouden. Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.

groetjes Willy

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige achtergrond met de gelatos, Willy. De carved flowers van Darkroomdoor passen er heel goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.