zondag 19 april 2015

Men neme......

de prachtige verf van Paperartsy fresco paint en gaat dan met de brayer een achtergrond van maken.

Ik ben hierbij geïnspireerd door DIT FLIMPJE


een extra kleurtje erbij om het nog wat levendiger te maken.
Vervolgens heb ik de mooie stempels van 
Dylusions Dyan Reaveley How does your garden grow erbij gepakt en deze gestempeld op een bladzijde uit een oud boek, ooit eens op de kop getikt bij een verkoop van afgeschreven boeken bij de bibliotheek. Hier voor heb ik  zwarte stazon gebruikt. Het lijfje, de kop en de staart uitgeknipt en even aan de kant gelegd. 


Daarna in m'n Jofy bak gedoken en  set-33 erbij gepakt.  
Ik heb met versamark en WOW embossingpoeder in de kleur olive deze op de kaart aangebracht, die ik inmiddels in 10,5 x 10,5 centimeter heb gesneden

Ingekleurd met distress-inkt


om nog wat meer structuur aan te brengen heb ik de stempels van Tim Holtz ultimate-grunge erbij gepakt en de rondjes gestempeld met Memento luxe wedding-dress



 de vogeltjes gestempeld met Stazon en de de uitgeknipte delen erop geplakt.
Darkroom Door had ik nog niet gebruikt ;-) dus die erbij met de set simple sayings



Bovenaan nog versieren met wat blaadjes,  gestempeld met olijfkleurige stazon



nog even matten op een stukje zwart papier en bijpassende kaart en dan is m'n kaartje klaar...


Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden.

tot de volgende keer!

 groetjes Willy

6 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal, ik ga zo even het filmpje bekijken maar eerst wil ik je zeggen dat ik het erg mooi vind. Leuk die vogels op dat boekpapier.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het filmpje gezien....geweldig, wat ontzettend leuk, ik ga het proberen met acrylverf en dan maar hopen dat ik geen spijt krijg van mijn gelliplate aankoop :-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee Willy.. Vooral die stempel met de groene embossing poeder... Prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga het filmpje zo nog ff bekijken. Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden, na het zien van jouw geweldig leuke kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lente kaart met grappige beestjes.
    Wat is het toch mooi verf. Heb het zelf nog niet.
    Maar..... Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.