dinsdag 13 januari 2015

Life is like riding a bicycle..



Hier is dan mijn eerste bijdrage voor het blog van Leuke Stempels. 

Januari is zo'n maand waarin je moet proberen de balans weer terug te vinden... Na de drukke decembermaand altijd weer even op zoek naar het ritme en de regelmaat, (in ieder geval voor mij ;-) )

Ik heb de fietser van de sheet van Viva Las Vegas gebruikt, deze gemaskerd en daarna met behulp van het mask van dutch doobadoo -bricks kleur aangebracht op de achtergrond. Hiervoor heb ik distress inkt gebruikt. (Mustard Seed en Spiced Marmelade) .  De fietser heb ik ingekleurd met een waterpenseel  en ook hier weer distress inkt gebruikt.  De "weg"heb ik gemaakt met een texture - stempel van dina-wakley De tekst-stempel is van Magenta .

Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden!

groetjes Willy




5 opmerkingen:

  1. Vind m geweldig !!!
    Leuk om met verschillende materialen een achtergrond te maken.
    Tekst en stempel zijn ook super-leuk.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind hem geweldig, vooral de spreuk.
    Mooie kleuren o0ok.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fietser is zo wel heel erg leuk, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Willy . De tekst is heel toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.