woensdag 5 oktober 2016

Life is a wonderful....

Het zal jullie vast niet verbazen dat ook ik gevallen ben voor de prachtige stempels van Penny Black. Er zijn al verschillende blogs verschenen van Aletta en Hella met een uitgebreide uitleg. Ik heb daarom maar een korte foto uitleg.
Ik heb eerst de hele stempel ingekleurd met Spectrum Noir Aquamarkers. Deze zijn wat vochtiger dan de zigs en ik vind ze daarom erg fijn werken op deze stempels.

Na het inkleuren de stempel een beetje vochtig sprayen om de kleuren weer te activeren en de stempel afdrukken. Na het drogen met drawing gum spatjes aanbrengen en laten drogen. Met een lichtblauwe marker de achtergrond wat kleur gegeven. Hierna kan je de drawing gum verwijderen. Als laatste een beetje bruine marker op mijn sheet getekend en opgelost met water. Hier met een kwast wat spetters over het geheel aangebracht. De tekst komt ook van een set van Penny Black.
Een fijne dag vandaag, groetjes Mirjam


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en leuk dat je er een uitleg bij hebt geplaatst. Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtigggggg..... en wat zijn deze stempels van PB toch onzettend leuk om mee te werken.. Ook deze mooie PB stempel heb ik sinds kort in mijn bezit:))) Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, je achtergrond met de spettertjes past er ook perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.