vrijdag 2 september 2016

Dat verdient een bloemetje

Een bloemetje kan iedereen op z'n tijd wel gebruiken.
Daarom deze kaart voor jullie.


Ik ben begonnen met wit stempelkarton. Hier heb ik de roos en de blaadjes op gestempeld.
Dusdanig dat je een steel kunt tekenen.

Hier heb ik met een fineliner een steel getekend.

 De steel heb ik hier en daar met wat fijne lijntjes opgevuld. 
Net zoals de stempel ook heeft.

De roos heb ik ingekleurd met de Zigmarkers.

Daarna heb ik de hele roos voorzichtig uitgeknipt. 

Deze heb ik op een strook wit stempelkarton van 21cmx8,5cm geplakt met foam.
Daarna de witte kaart op een bijpassende kleur gemat.

En op een witte kaart geplakt. Uit laten stekend aan de zijkant.

Bij deze kaart heb ik een bijpassende enveloppe gemaakt.
Dit is een standaard langwerpige enveloppe.
In de hoek heb ik de roos gestempeld.

Een tweede afdruk heb ik op maskertape gezet en uitgeknipt. 

De uitgeknipte roos zet je over de stempel op de enveloppe.

Daarna stempel je de blaadjes aan de zijkant van de roos op de enveloppe. 

Dan haal je het masker er weer vanaf. 

En is dit het resultaat :)


Heel veel knutselplezier en 
tot de volgende keer!
Groetjes Joan


Gebruikte materialen:
Stempels: Roos en blaadjes van Carabelle Studio
De tekst is van de sheet Leuke Stempels 1
Stempelkarton van Sheena Douglass
Zwarte inkt van Versafine


3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.