maandag 26 september 2016

Cute Christmas

Ik blijf nog even in de kerstsferen, ondanks het prachtige weer waar we tot nu toe nog van mogen genieten. Maar je kunt de kerstkaarten maar beter af hebben hè? ;)
Voor deze blog heb ik eén van de schattige kerststempels van Wild Rose gebruikt:
Robins on Branch(roodborstjes op een tak)
Ik heb er 1 met ZIG Clean Color Real brushes ingekleurd en de tweede met Faber Castell Polychromo's.
Voor beiden heb ik als cardstock Schut Aquarelpapier 300 grms glad gebruikt.
De stempel heb ik afgedrukt met Archival Jet Black(omdat deze watervast is en dat is voor het inkleuren met de ZIG's het prettigst)


De gebruikte ZIG-kleuren voor bovenstaande kaart zijn: 
050 Yellow(snavels)
052 Bright Yellow (snavels)
071 Flesh Color(gezichtjes)
028 Pale Pink (blosjes)
064 Oat Meal( lijfjes)
060 Brown( vleugels, haar en tak)
065 Mid Brown( staart, vleugels, haar)
041 Light Green( hulstblaadjes)
040 Green( pakje)
029 Geranium red( kerstmutsjes, besjes, strik pakje)
022 Carmine Red( borstjes)
303 Shadow Mauve( schaduwen)

Voor bovenstaande kaart heb ik PolyChromo's van Faber Castell gebruikt.

Zelf vind ik de ZIG's een mooier verloop en een zachter geheel geven, maar misschien vind jij de kaart ingekleurd met de potloden wel mooier?
De tekststempel is van Penny Black: Yuletide Wishes en deze heb ik als laatste afgedrukt met Memento de Luxe Jet Black omdat dit een mooie vette afdruk geeft.
Laat de kaart goed drogen en mat 'm daarna op bijpassende rood papier om dan weer op een dubbele witte kaart te plakken.


Wild Rose heeft nog meer schattige kerststempels uitgebracht, waardoor ik het heel moeilijk vond om te kiezen welke ik deze keer zou gaan gebruiken. Neem vooral een kijkje op onze website, ze zijn echt allemaal té cute :-) Ben benieuwd welke jij zou kiezen?


Tot een volgende keer.

groetjes
Hella

2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.